sâmbătă, 19 octombrie 2013

Strat inaltat de capsuni

Aveam pe balcon, de anul trecut, un ghiveci cu capsuni pe care i-am tot inmultit plecand de la doi stoloni primiti de la mama, dar cumparati de pe net ca si "capsuni cataratori". Cum asa ceva nu s-a inventat inca, i-am "catarat" eu, punand in mijlocul ghiveciului un pet de 2,5L, cu fundul taiat, gaurit pe latereale(ca sa pot planta stolonii tineri) si umplut cu pamant.
S-au dezvoltat, au inflorit si am mancat cativa capsuni mari si frumosi.
Asa ca daca tot au facut o gramada de "puiuti" am zis sa-i mut in gradina si sa vedem ce va fi la anul dupa o iarna sub paie si zapada.
Si solutia cea mai la indemana a fost un strat inaltat, care se poate extinde pe viitor daca va creste productia.
Pentru stratul inaltat am folosit niste scandura de prin curte si in fiecate colt am batut cate un parisor de care am prins lateralele. Am umplut primul nivel cu pamant apoi am montat al doilea nivel si am pus din nou pamant.
Sper ca pozele sa fie mai lamuritoare...



Si cum vremea se anunta ploioasa, m-am hotarat sa mut mai multe tufe de buxus pe langa gard.
Initial erau plantate in jurul rondurilor cu flori dar au crescut asa de mari si stufoase, desi le-am tot tuns, incat nu mai aveam loc sa pun florile. Acum nu o sa le mai chinui cu tunderi drastice si le voi lasa sa creasca in inaltime pentru a forma un gard viu.



3 comentarii:

  1. Bună Gabi!
    Te invidiez că stai la curte!
    Mă înscriu și eu la cules de căpșuni pentru la anu!
    Seară magică îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca s-ar face recolta bogata, de ce nu...
      Nu stau la curte, dar am "o bucata" de pamant la tara, pentru liniste si relaxare...
      O seara placuta!

      Ștergere
  2. Am avut o mltime de capsuni care s-au uscat din cauza secetei. Acum cativa ani nu aproape ca nu le puteam manca si prepara incat daruiam in stanga si-n dreapta de de multe ce erau. La capsuni ma refer.
    Sper sa ai noroc cu ele :)
    Si cu gardul viu :)

    RăspundețiȘtergere