miercuri, 27 august 2014

Miercurea fara cuvinte (13)







...alte "necuvantatoare" la Carmen

18 comentarii:

  1. Am observat ca iti plac cainii. Si mie imi plac. POZELE sunt foarte frumoase, chiar artistice.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am un Beagle de 5 ani si am avut catei de cand ma stiu! La fel si pesti de acvariu, dar pe astia nu reusesc sa-i dresez decat sa vina la masa.
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Frumoasa legatura dintre om si animal!

    RăspundețiȘtergere
  3. Și câinii se bucură de apus. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Reusite imagini!Fiecare in parte e foarte frumoasa,nu poti alege una.

    RăspundețiȘtergere
  5. apusul de soare si jocul umbrleor a doi prieteni sinceri. Induiosatoare momentele surprinse în fotografii!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cam asa ne destindem in fiecare seara, cu o plimbare la aer!

      Ștergere
  6. Sunt mereu aproape...uneori chiar foarte aprope de om.
    Frumoase imagini!

    Azi Labus a intrat dupa mine si in camara.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu plange ca nu-l las cu mine la dus! Anul asta a descoperit cu adevarat(si cu curaj) apa de rau si nu mai vrea sa se dea dus.

      Ștergere
  7. frumoase imagini!
    si catelului meu ii place apusul... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună întâlnire la sfârșirul MFC !
    Să ai parte de o noapte frumoasă și liniștită, demnă de un sfârșit de vară.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac si apusurile si caini! Pozele tale de astazi sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate fotografii! Siluetele om-câine, în lumina apusului de soare, o încântare!
    Numai bine îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe imagini! Cainii imi plac foarte mult, deci si aceste fotografii! :)
    Seara frumoasa sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere