joi, 6 noiembrie 2014

DIY - casă și grădină (30)- plantarea bulbilor

Plantarea bulbilor de flori

 Iată că a venit și timpul plantării bulbilor pentru florile care vor răsări la primăvară. 
 Și cum toamna încă este frumoasă, mai avem timp să plantăm în grădină bulbi de lalele - Tulips, narcise - Narcissus, zambile - Hyacinthus orientalis, ceapă decorativă - Allium, brândușe - Crocus, laleaua pestriță - Fritillaria, stânjenei - Iriși și alte flori cu bulbi, care ne vor încânta la primăvară. 





 Pentru ca bulbii să nu se "îngroape" singuri în câțiva ani, în cazul în care nu vreți să-i scoateți în fiecare an (eu nu-i scot), se poate întinde o plasă cu ochiuri mici sau pot fi plantați în lădițe de plastic (eu așa le-am plantat). 



Plantarea  în ghiveci...

Metode rapide de plantare...





2 comentarii:

  1. La fix.Trebuie sa plantez niste bulbi de crini albi,de-ai nosrii,ca am dar sunt altfel si aceste metode cu sita s-au ladita mi se par geniale.Eu n-am stiut si am plantat direct in pamant.Acum mai greu sa le separ si sa le gasesc. Esti o sursa foarte buna de idei.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai asa m-am suparat si eu pe ele, ca le-am gasit (narcisele galbene) la 40cm adancime atunci cand am mutat niste tufe de buxus. Cand pui laditele sau plasa prima data e mai greu, apoi anii urmatori e foarte simplu daca vrei sa le scoti sau sa le muti si nici nu mai tai bulbii cu harletul. Scoti ladita, o scuturi de pamant si raman bulbii curati.

      Ștergere