duminică, 13 septembrie 2015

Ciupercute de gradina

      Vă salut prieteni!
    De mult aveam în proiect câteva decorațiuni pentru grădină. Săptămâna trecută am mai turnat 50 de pavele model "Orient" și pentru că mi-a rămas niște material preparat, am zis să torn și câteva ciupercuțe de grădină.
     Bolurile sunt din plastic moale, nu dur, cedează la apăsare. Cu o cârpă înmuiată în ulei sau motorină se șterg bolurile pe interior iar apoi se toarnă cimentul preparat cu nisip și se vibrează puțin. După câteva ore se pot scoate formele din boluri și se lasă la uscat câteva zile. Piciorușele ciupercuțelor le-am turnat în două tuburi de hârtie, de la hârtie igienică și de la șervețele de hârtie.
    Acum că ciupercuțele s-au uscat, le-am vopsit cu vopsea acrilică de exterior și vă arăt și vouă ce-a ieșit. 
    Nu e nimic pretențios, nu s-au vrut perfecte, pentru că nu-s de vânzare. Mie îmi plac. Voi ce ziceți? 









Un comentariu:

  1. Minunate! Eu am pictat pe poarta de la tara un lup, urmand sa fac o scufita Rosie in urmatorul an pentru fetita mea. Tatal meu fiind lupul care alearga iepurasii :) Intre timp a mai aparut o scufita in familie, asa ca am de lucru in aceasta vara. Voi adauga si ciupercute. Superbe!

    RăspundețiȘtergere