sâmbătă, 11 decembrie 2010

Nasterea Domnului e aproape!

Si tu nu stii

Te prind fiori, te simti murdar
Te-a prins pacatul la rascruce
Si tu nu stii, copil fugar
Ca-m fost lovit cu atata amar
Si-am stat in locul tau pe cruce.

Te uiti la cer, te simti zdrobit
Nu-i nimenea sa te inteleaga
Si tu nu stii, n-ai auzit
Ca pentru tot ce-ai savarsit
Eu am platit pedeapsa intreaga.

O cat ai vrea sa fi curat
Si sa incepi o viata noua
Si tu nu stii, tu n-ai aflat
Ca pentru Tine mi-am lasat
Strapunse mainile amandoua.

Ti-a spus un duh neintelept
Ca nu mai poti gasi iubire
Si tu nu stii, ca tot ce astept
E doar sa vii, sa-mi cazi la piept
Cu un cuvant de multumire.

O vin-o dar, te chem sa vii
Sa-ti iei din mana Mea cununa
Si atunci vei sti ce azi nu sti
C-ai fost al Meu din vesnicii
Si esti al Meu pe totdeauna.

Versuri: Costache Ioanid

Va urez tuturor "Sarbatori fericite!" si multa sanatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu