duminică, 28 iulie 2013

O ZI BLONDA DE WEEKEND


O blonda statea pe malul unui lac. Se ridica in picioare si observa o alta blonda pe malul celalalt si striga la ea:
- “HEI! cum fac sa ajung si eu pe malul celalalt???”…blonda cealalta o vede si ea si ii raspunde:
- “Pai, esti deja pe malul celalalt!”

Sună o blondă la poliţie:
- Mi-au spart maşina, mi-au furat totul… şi volanul, şi pedalele, şi schimbătorul de viteze, totul…
Peste 5 minute, îşi dă cu palma peste cap şi sună iar la poliţie:
- Vă rog să ma scuzaţi, m-am urcat în spate!

Două blonde stau de vorbă:
- Ştii, ieri mi-am făcut testul de sarcină!
Cealaltă, foarte curioasă:
- Şi au fost grele întrebările?

 Doua blonde merg pe plaja. La un momendat prima vede o coaja de banana pe jos si spune :
- Ia uite, un pescarus mort !
Cealalta, cautand cu privirea pe cer:
- Unde ? .

Doua blonde intr-o masina, semaforul rosu, se opresc:
- Mamaaa … vezi ce rosu frumos?!
- Da… wow…
- Da… uite ce galben fain…
- Aha…
- Da… uite ce verde frumos…
- Da, asta chiar e super…
- Aaa… iar rosul ala… l-am mai vazut, hai sa mergem!!

O blonda povesteste unei prietene:
- Duminica la strand, s-au agatat niste tipi de mine, numai pentru ca imi purtam aiurea costumul de baie.
- Cum adica?
- In mana…

"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 29."

7 comentarii:

  1. Bună GabiA!
    Bune bancurile cu blonde!
    O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, s-aveti o saptamana usoara si sper mai racoroasa.

      Ștergere
  2. :)))))) Costumul de baie purtat in mana, pescarusul mort cautat pe cer, malul celalat... :)) Super glume!
    Sa stii ca n-a fost tema sa fie toata ziua "blonda" dar imi face placere sa gasesc glume foarte bine alese! :)
    Ma bucura ca ti-a facut placere sa participi.
    Imi cer scuze ca ajung destul de tarziu dar, asa, ca duminica, am avut o zi plina de musafiri.
    Happy weekend in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o problema, la mine sunt zile in care nu ajung deloc pe net. Si daca am liber in weekend, inseamna ca dumineca seara vin de la cabana frant, dupa doua zile de "munca" pe langa casa.

      Ștergere
  3. Ce haioase pot fi si blondele astea!!! Doamne! "in mana" - cred si eu ca se uitai "niste" tipi la ea.... Ma mir ca nu se uita toata lumea la ea.... Si cum am fost la strand chiar ieri ....stiu ce aglomerat poate fi .... hihihihi

    Un inceput de saptamana cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si totusi...de ce 99,99% din barbatii care prefera blondele nu le iau de neveste???

      Ștergere
  4. :) seară frumoasă şi mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere