sâmbătă, 7 februarie 2015

DIY - casă și grădină (40)- Leagane din paleti












6 comentarii:

  1. :) Mi-au adus zambete unele imagini, mi-au amintit de leaganele din copilarie!
    O seara frumoasa!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Al treilea e preferatul meu.Sunt tare faine, daca as sta la casa, cu siguranta mi-as confectiona unul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel de o persoana, penultimul, poate fi prins si in balcon, de tavan...

      Ștergere
  3. Buna seara. Ingenios si la moda. Am observat ca in ultimul timp s-a dezvoltat acest segment de prelucrare a lemnului si confectionarea diferitelor obiecte din paleti, de la mobilier la jucarii. O seara buna si o saptamana noua plina de spor si inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, trebuie sa incepem sa reciclam, ca se cam termina resursele... Si paletii adevarati sunt din fag sau stejar si de asta sunt atat de cautati, ca pe piata nu prea gasesti lemn tare.

      Ștergere