joi, 19 septembrie 2013

Hidrofor si pompa submersibila

    Ca sa pot finaliza baia si bucataria la casa de vacanta, am cautat informatii despre pompe submersibile si hidrofoare. Asta pentru ca apa potabila e la 250m de mine, in vale, si nu renteaza sa fac o asemenea investitie pentru perioadele scurte in care locuim acolo. Colectez apa de ploaie in rezervoare si o folosesc pentru utilitati iar de baut aduc de la fantana.
    Sper ca link-urile de mai jos sa va fie de folos - n-am vrut sa fac "copy-paste", am tot respectul pentru cel care a postat informatiile si nu neaparat pentru ceea ce face in instalatii, cat mai ales pentru faptul ca nu tine ascunse "secretele" meseriei, asa cu fac 80% din asa zisii meseriasi.



Hidrofor si pompa submersibila

    La urmatoarea adresa gasiti explicatii amanuntite despre cum se poate face o fantana(put) ieftina si cu efort minim. Eu am participat la baterea tevii si apoi la toate operatiile de conectare a pompei de suprafata. Functioneaza cu un randament foarte bun si nu au fost probleme pana acum.

Fantana ieftina in gradina

4 comentarii:

  1. :)) Fantana! Imi amintesc cat m-am straduit sa construiesc o fantana din cele mici, pentru decor! Erau instructiunile undeva pe net si le-am copiat si am urmat pas cu pas instructiunile, dar nu mi-a reusit! Era o chestiune de... antitalent, pentru ca cineva care se pricepe a facut-o urgent! Acesta e un exemplu ca meseriasii tin - cel mai adesea - degeaba secretul "cum se face" pentru ca... multi citesc, putini pricep! :)
    Succese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E-adevarat ca de multe ori e mai usor de inteles din cateva poze facute in detaliu, decat sa pui pe hartie niste "instructiuni"

      Ștergere
  2. Bună Gabi!
    Interesante și utile informațiile tale,pentru cei
    care locuiesc la casă!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere