luni, 16 septembrie 2013

Iubire, bibelou de portelan...

"Cândva, am fost si eu în marginea unui desert. Am înteles atunci ca nimic nu se poate cladi pe nisipul care a curs din clepsidra. Toate pacatele pe care nu le-am savârsit sunt elanuri ratate si daca trebuie sa ma mustru pentru ceva, în primul rând trebuie sa ma mustru fiindca destule prejudecati m-au împiedicat sa beau când mi-a fost sete, sa musc dintr-un fruct când mi-a fost foame, sa fac marturisiri când am iubit. Si ce virtute e aceea de a spune "nu"? Ce întelepciune e aceea de a porunci inimii sa taca?"
Octavian Paler

" Ceea ce gândesti în momentul de fata va crea minutul urmator, saptamâna urmatoare si anul care va veni.
Experientele pe care le traiesti acum reprezinta EFECTUL GANDURILOR pe care le-ai pus în miscare ieri, alaltaieri, anul trecut, acum zece ani…
Daca în acest moment nu ai decât gânduri de succes, de prosperitate, de dragoste, de pace interioara si daca reusesti sa mentii aceste gânduri întreaga zi, viata ta se schimba! "
Lise Bourbeau

"Exista oameni a caror privire povesteste. E deajuns sa te priveasca si ceva, ca o carte se deschide in adancul lor. Citesti intaia pagina: ” bun venit in sufletul meu ”, a doua: ”te ateptam demult”, a treia: ”am ceva sa-ti spun doar tie”... Si urmeaza a patra, a cincea.
Fascinat de iubire, de durere, de dragoste, de suferinta, de compasiune, ceva din sufletul tau isi recunoaste prelungirea in sufletul celuilalt."


"Nu exista uimire mai magica decat uimirea de a fi iubit. Este degetul lui Dumnezeu pe umarul omului."
Charles Morgan

"Sopteste-ma...si vantul si-a despletit aripile inspre departari...
Parfum de ganduri pictau pleoapele cerului...
Rosteste-ma...si sanii cuvintelor incepura sa inmugureasca...
Acorduri ceresti sculptau silabisind chemari-ecou...
Traieste-ma...si marea-si descoperi inima...
Valurile isi inaltau trupurile sculptate dansand sub clopote ascunse in umbrele norilor...
Gaseste-ma....si pasii devin sarut pe suflet...
Din pantecul Universului se desprinde un anotimp....
Al nostru...
Iubeste-ma...si lumina ma dezbraca de ocarile timpului...
Gravandu-te cu clipa ce ma renaste..."
Lara Still

" Iubesti cu adevarat o femeie atunci când îi poti auzi toate gândurile , chiar si pe întuneric, în vocea pielii."
Gabriel Petru Baetan

"Noi nu suntem nimic altceva decât iubire si în urma noastra nu ramâne nimic altceva decât tot iubirea pe care am lasat-o acestei lumi si atât. Restul se sterge cu buretele desertaciunii pe tabla uitarii. Asta suntem noi!"
Sorin Cerin


"Postarea participă la  jocul Buna Dimineata Soare!! ."

7 comentarii:

  1. Buna dimineata! :) Si mai apoi ar trebui sa opresc degetele sa se alerge pe taste!
    Mai scriu doar putin: minunat. Fie ca toate clipele sa le traiesti frumos, in armonie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa ai parte de tot binele din lume, iar in sufletel sa ai mereu LINISTE ....IUBIRE....LUMINA!

      Ștergere
  2. Toate gandurile mele bune si un salut prietenesc sa te insoteasca in aceasta zi!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietenia este mana care sterge lacrima atunci cand viata doare. Bunatatea daruita atat de lin, atat de delicat, se asterne usor precum semintele fine in calea noastra - si o lumineaza cu flori. ...

      Ștergere
  3. Mi-a facut mare placere sa citesc articolul tau!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu as putea spune care din citate m-au impresionat mai mult! toate sunt speciale, plina de gingasie si puritate!

    RăspundețiȘtergere