marți, 8 aprilie 2014

Rasaduri - Aprilie 2014

   Am facut si anul asta o "gramada" de rasaduri, in principal de flori.
Ridichile se vor consuma pe masura "dezvoltarii armonioase".
Rosiile Chery vor primi locuri in jardiniere iar florile vor lua calea pribegiei, la casa de la tara.

Rosiile Chery in pastile de turba si pahare de plastic cu "fundul" gaurit.

Branduse care intre timp au inflorit...

Seminte de spanac, lobelia, ridichi si patrunjel de frunze.

Rasaduri de: dreapta- dalii din seminte, stanga- galbenele.

Ridichile in jardiniere si in lazi de fructe...

Rosiile Chery au scos capsorul...

Dalii din bulbii de anul trecut...

...alte dalii...

Spanacul cam intarziat...

Lobelii salvate peste iarna, in balcon...

Ridichile formeaza "bilute"...

Rosiile Chery cresc, cresc...


Dalii din bulbi si 6 ghivece cu lobelii in devenire...

Daliile din seminte...


Ardei capia - astia au cam facut nazuri la rasarit, din cauza temperaturii prea mici...
Daliile din seminte in tuburi de la hartia igienica...

Patrunjel de frunze pregatit sa "sara" in ciorba...


4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daca nu ne va lovi iarasi seceta sper sa le vedem inflorite.
      O seara placuta!

      Ștergere
  2. Oh ce frumusete! abia astept sa-ti vad gradina când rasadurile vor parasi paharele de plastic :) abia astept! FELICITARI! intreaga mea admiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi am pus rosii chery in jardiniere si dalii cu ochiul boului pitic si galbenele in altele. Plus o jardiniera cu lobelii albe si mov; albastre am de anul trecut si le-am trecut peste iarna.

      Ștergere