miercuri, 16 aprilie 2014

Zodiile si culorile

   Culorile au o influenta psihologica dar si subtila la nivelul aurei, culorile fiind folosite in cromoterapie. Fiecare zodie are culori care ii reflecta energia de baza.
    Daca esti nascut intr-o zodie si te inconjori de culorile potrivite, atunci poti sa beneficiezi de puterea lor. Culorile in rezonanta cu zodia ta te purifica si iti echilibreaza energiile. 

Cele 12 zodii sunt asociate cu diferite flori, pietre şi culori, ce sunt reprezentative şi aduc noroc fiecărui semn în parte. Află care sunt culorile ce ţi se potrivesc!














    Un horoscop mai amanuntit gasiti pe http://www.horoscop20.ro/zodiac-european/

4 comentarii:

  1. Imi place verdele,desi mi se potriveste violetul.
    Sora mea mereu ini spunea ca e o culoare care-mi sta bine.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se potriveste verdele, dar port mai mult negru pentru ca si asta se potriveste dupa alte "zodiace"

      Ștergere
  2. Nu stiam ca exista o legatura intre zodii si culori ... Inseamna, ca eu mi-am ales un taur, fiindca imi olace verdele ? O zi frumoasa, Gabi !

    RăspundețiȘtergere