vineri, 11 aprilie 2014

Reflexii in oglinda (16)






...alte "Reflexii" la Iulisa

12 comentarii:

  1. Prima este cu adevărat suprarealistă și îmi place mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. ce diferite sunt dar cât de bine se potrivesc impreuna, ai ales deosebit de bine aceste fotografii! Primele doua sunt superbe, dar preferata mea este penultima :))
    Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie tot prima imi place, e absolut super realizata!
    Sa ai un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Preferata mea e a ...eei toate imi plac !
    weekend de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai, curaj... Nu-ti plac pantofiorii aceia galbeni?
      E totusi arta...
      Un weekend placut si nu prea friguros!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase reflexii! Prima este extraordinară! Un oraş întreg, "închis" într-un pahar magic.
    Weekend plăcut! :-)

    RăspundețiȘtergere