luni, 9 iunie 2014

Căsuță pentru păsări (1)

    ...sau Birds house...
Pentru azi m-am gândit la un proiect de weekend sau pentru o dupăamiază ploioasă, în care în loc să ne uităm la "politichie" sau la o telenovelă siropoasă, mai bine facem puțin praf și puțină gălăgie meșterind o căsuță pentru păsări
    Așa că, răscolind printre resturile de scânduri(sau parchet laminat) pe care nu te înduri să le arunci, precis găsești câteva bucăți ce pot fi transformate într-o căsuță pentru păsări. Dacă vrei s-o faci din placaj, chiar dacă o vei vopsi, trebuie să-i cauți un loc ferit de ploaie, altfel nu va rezista prea mult.
    Și-acum la treabă, imaginile vorbesc singure...voi măsurați de două ori înaine să tăiați...
 
 Spor la bricolat!












4 comentarii:

  1. Foooarte interesanta ustensila ta "doi in unu" pentru intrarea in casuta. :) Banuiesc ca nu o gasesc de-a gata in comert sau... nu stiu unde si ce sa caut?
    Acum cativa ani am facut o casuta pentru vrabiile de prin zona dar una n-a intrat! Desigur, nu era asa reusita ca aceasta dar o facusem pentru ca era o iarna geroasa si am tot vazut trupusoare cazute in zapada... :( Nu stiu de ce n-or fi intrat, dar pe ea se asezau,sa manance... Poate pentru ca era prea aproape de fereastra... ca lac sau alte substante n-am folosit...
    Gata, te las! Multumesc pentru info - pentru schite mai ales! :)
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se numeste freza circular pentru decupaj. O gasesti la toate magazinele de bricolaj gen Dedem..., Bauma.., Praktic... si are 7 freze cu diametre diferite. Se ataseaza individual la masina de gaurit si decuparea se face foarte usor.
      Pasarelelor le place sa cuibareasca la inaltime si in locuri linistite.
      O zi buna!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru info. :) Prin astfel de magazine intarzii mai mult decat prin altele si probabil ca nu am stiut sa ma uit dupa o astfel de freza... pentru ca nu mi-a dat prin minte ca exista... Deh! Am notat. :)
      Casuta era la inaltime dar era si geamul tot acolo... :)
      Spor in tot ce faci!
      Zile fericite!

      Ștergere
    3. Intreaba un angajat de raion si cred ca se rezolva...

      Ștergere