vineri, 13 iunie 2014

Reflexii în oglindă (22)






...alte "Reflexii" la Iulisa

9 comentarii:

  1. Prima imagine imi place tare mult!
    Iar ultima...... este mortala! Era cumva masina unei blonde? :))))))))
    Sper ca o iei ca gluma, eu nu am vrut sa jignesc pe nimeni!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, cred ca e a unuia care si-a luat masina straina si nu i-au mai ramas bani de oglinda...si o spala in parcare, din galeata sau lighean (am vazut destule cazuri)
      Weekend frumos!

      Ștergere
  2. ce reflexii faine! prima imi place cel mai mult! :) ce idei mortale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase reflexii, inspirate alegeri !

    Weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate relfexii. Prima este intr-adevar artistica! Iar ultima... ca de pe la noi, ca romanul este tare inventiv!
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca scrie la "regolament" ca tre' sa fie, uite-o ca este!

      Ștergere
  5. Toate imi plac dar prima imi pare mai deosebita!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere