joi, 26 iunie 2014

Oale și ulcele tradiționale

...din tezaurul strămoșilor noștri...





5 comentarii:

  1. tare mult imi place tehnica olaritului! cu toate astea nu am avut ocazia sa modelez ...:)
    sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. No way. Ascunde-le, să nu le vadă Gâza, că nu mai am liniște cu ea! Sigur o să vrea câte una din fiecare. :) Noroc că vine târgul Cucuteni 5000 săptămâna viitoare și o să avem ce admira. Sigur mai facem și-o aprovizionare, ceva.
    Frumoasă colecție. Corund, Baia Mare și puțin Horezu (cocoșul), sau mi se pare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt un cunoscator al zonelor de unde provin, pe cele care-mi plac le cumpar, dar sa fie vechi. Mai am pe blog poze cu un blidar si farfurii agatate la grinda.
      Imi plac, asta e...

      Ștergere
  3. Excelent decorat peretele! Nu doar esti "pastrator de traditie" dar esti si creator! :)
    Succes!
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea sa ma "murdaresc" putin cu lut, dar pentru asta chiar nu mai am timp...
      Imi place sa merg prin targuri si sa-mi aleg ce cred eu.
      O zi frumoasa!

      Ștergere